Wednesday, October 2, 2013

5 Tahun menderita "Barang" lemah

Encik Zainudin, 33 Tahun dari Rawang. Maaf gambar di blur untuk menjaga privasi mereka.

 Encik Zainuddin, 33 Tahun dari Rawang


Kehidupan seks saya memang dilanda masalah. Lepas kahwin 5 tahun yang lepas barulah saya ambil tahu betapa pentingnya menjaga “barang” kita dalam kehidupan berumahtangga. Isteri saya sering mengeluh kerana saya selalu cepat pancut. Tak pernah lebih 5 minit mendayung mesti tidak dapat menahan ngilu.. Dah macam-macam ubat kuat saya cuba namun masih hampa. Satu hari seorang kenalan lama telah berjumpa dengan saya dan memperkenalkan Catuaba. Saya ingat memang tiada lagi dalam pasaran, harga pun boleh tahan dekat RM20 sepeket.
Saya terus cakap padanya.. Mahal la bang.. secawan sampai RM20.. Kenalan saya tersebut terus cakap. Takpa Zai.. Hang punya pasai aku bagi hang cuba free 3 bungkus lepas tu hang habaq mai macam mana hasilnya. 1 Paket boleh beri tenaga sampai 3 hari! Boleh caya ke, getus hati saya. Jadi hari itu saya gunakan sepeket.
Semasa perjalanan pulang kerumah, didalam kereta; saya merasa "adik" saya bangun sentiasa dan tidak mahu turun walaupun saya tidak terfikir tentang seks.  Kerasnya juga saya rasakan lain macam. Semasa pulang isteri saya menegur bahawa adik saya membonjol dalam slack saya.
Masuk bilik saya mandi dan sembahyang tetapi jadi tidak khusuk kerana adik saya menegang sentiasa. Isteri saya kemudiannya masuk kebilik dan menegur sekali lagi, wow lain macam je bang saiz awak tu..
Di pendekkan cerita petang itu adalah petang terbaik dalam kehidupan seks saya bersama isteri saya. Saya melayannya 2 kali dan bertahan sehingga 40 minit back to back.. sungguh tidak saya sangka penangan Catuaba  ini sememnagnya bukan main-main. Dulu nak dapat 5 minit pun susah, isteri mengeluh kerana tak dapat kepuasan batin. Saya gagal menjadi lelaki kuat atau suami perkasa kepadanya. Saya sendiri malu untuk bertentang mata dengan isteri sendiri selama 5 tahun.
Komen isteri saya yang cukup mengejutkan adalah, katanya dia rasa zakar saya lebih besar didalam faraj dia dan membantu dia climax berkali-kali. Tak sangka “Good Thing Come In Small Package” adalah ungkapan yang sangat mustajab bagi mereka yang mengalami masalah lemah tenaga batin dan saiz zakar yang kecil. Ianya mampu membesarkan zakar dan memberi tenaga tambahan. Walaupun penat bekerja disiang hari, tapi saya mampu melayan isteri saya setiap malam. Isteri saya sering senyum-senyum tanda dia nak.. dan itu kemenangan saya sebagai lelaki bila digilai wanita seperti masa mula-mula berkahwin dulu..

No comments:

Post a Comment